Thursday 2 August 2012

Hai Anak Sedara

Assalamualaikum

Anak sedara Mr.R call aku
Tetiba dia cakap
selamat hari jadi kakchu
aku dah gelak yang amatlah
birthday aku bulan satu!!!
hahah

Dia salah faham lah tuh
Mesti mak mertua aku cakap
Birthday acu
Acu tu refer to laki aku
Dia ingat aku
Mahu aku tak gelak
Dahlah birthday Mr.R sabtu
bukan harini
hahah

Aku kata hari sabtu lah
bukan harini
Dia duk gaduh juga cakap harini lah
Aku saja nyakat dia lagi
Lastly dia diam
hahah

Ni lah dia Qistina
Memang kalau aku balik
Mesti dia nak ikut aku gi mana
Selalu pun kalau aku balik rumah Mr.R
Asal nak keluar memang aku akan bawa dia
Sekarang dia dah kenal nombor dan tahu nak calling2
Jadi selalulah dia call hp Mr.R
Tapi nak cakapnya dengan aku

Dia ada adik
Adik dia lagi kelakar
Kalau aku balik
Jenuhlah asyik pandaaaang je aku
Bila ada orang block dia dari nampak aku
Nanti dia jerit tepilahhhhhh
Siap tangan tepis
Memang aku gelaklah
Mak mertua aku pun kenalah juga
Suruh ketepi sebab nak tengok aku.
Bebudak....

Okay sekian

No comments:

Post a Comment