Friday, 3 August 2012

Ini Menu 1st Puasa

Assalamualaikum

Hahah
Ni sepatutnya aku publish masa puasa pertama haritu
Tapi lupa pula.
Almaklumlah masa tu kat KL kan.
Bila dah sampai Labuan lupa nak menayang

Ni kat umah KakJah dan Pak Mail
KakJah buat mee bandung
Special untuk anakmenantu2 yang balik
Mee bandung KakJah ramai kata sedap.
Ayah aku suruh benti kerja meniaga mee bandung
Memang takda makna lah kan mak aku nak benti
Hahah



Sila fokus pada kuah mee bandung
Itu kerja aku lah tu
Bawa penuh sangat
Menceceh2 nak sampai ke depan
Tangan gigil
Kata puasa pertama kan...


Inilah makanan yang menjadi idaman laki aku nih.
First time dia makan sebelum kahwin dulu
Dulu nak minta buatkan lagi segan..
Sekarang siap request kat mak aku kan..


Bagi dekat lagi...
Astagfirullahalhazim...
Takda niat nak meliurkan orang yang sedang berpuasa yer...
Tapi aku tengok sekarang pun aku terliur wehh...

Aku nak balik KL......!!!!!

No comments:

Post a Comment