Friday, 4 May 2012

CJ7

Assalamualaikum


Aku baru lepas tonton CJ7 di siaran astro 322. Kan tengah free sekarang ni. Tu yang pulun habis. 10x aku tengok cerita ni,10x jugalah aku menangis masa part budak tu tahan nangis sampailah dia menagis masa ayah dia mati... Huuuuu Sedih yang amat...


Cerita ni tahun 2008... Dah banyak kali aku tengok cerita ni, tapi baru harini aku tahu pelakon budak sebagai Dicky tu rupanya perempuan... Huuuuu Sangatlah ketinggalan zaman kan... Yelah...masa 2008 tu aku belum celik IT lagi... Dapat laptop pun masa betul2 nak buat thesis.. Kiranya buka laptop memang utk buat keja je lah... Tak pernah pula aku nak cari2 info pasal filem2 yang aku tengok kan...


So bila tengok cerita ni tadi...tergerak hati lak nak tengok muka dia sekarang ni macam mana... Kot makin handsome ke... Hahahah


Bila berambut panjang....


Aku tetap suka tengok dia dalam CJ7... Budak ni memang comel...




2 comments:

  1. Terus akak carik citer ni kat youtube haha.
    Memang suka citer sedey2:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. Saya pun suka cita tangkap2 leleh ni.. =)

      Delete