Tuesday, 15 May 2012

Dua Minggu Kami Diganggu

Assalamualaikum

Game over for this month...

Game untuk bulan ni tamat awal sehari pulanya... Takpa... Bulan depan pula..
Okay..Lupakan pasal game... =)

Dah berapa minggu ni aku dengan Mr.R tak boleh tidur nyenyak... Tak lena lah tidur malam kami... Mandi pun tak basah.... Makan apa entah lagi... Tak kenyang2 walaupun nasi dah bertambah...

Kat kepala asyiklah teringat2... terbayang2... Kalah waktu Mr.R tinggalkan aku gi outstation seminggu haritu... Haritu aku ternampak Mr.R macam tengah fikir sesuatu... Duklah berkira2... Aku tegur lah...

"kenapa bang..fikir apanya sampai tak cukup jari nak kira tu?"

Mr.R jawab, "Abg tengah kira..kalau kita beli sekarang,berbaloi tak kita nak guna sampai bulan puasa ni"

Tahu dak apa dia... Hahaha

Ni haa....

                                           
Inilah yang duk kami fikir2 nak beli ke tak.. Dah kat 2 minggu lebih duk dalam kepala haa...
Ini semua gara2 nak kurus lah kononnya... Padahal terpengaruh tengok orang lain duk mengayuh tiap2 petang tepi laut tu haa... Duk fikir lah,kalau beli sekrang pakai cuma sampai bulan 7 nanti jelah... lepastu dah puasa kan... Dah tentu lah aku takkan mengayuh.. Apa hal pula aku nak mengayuh bulan2 puasa nanti kan...


                                                    Ni aku punya. Nampak kecil pula dalam gambar

Jadi kami decide taknak beli lagi dan teruskan berjogging... Hahah tapi lepas dah decide tu...kat 10x lah laki aku ni tanya aku.. "nak beli dak? Nak beli dak?" Lastly tadi aku kata dahhh...jommm...beli... aku jom aja...sebab duit dia... Hihihih Gurau je abang erh...


                                       Ni Mr.R punya.. Sebab duit dia..jadi dia punya mahal sikit dari aku

Itu sahaja... Tak sabar nak mengayuh esok petang ni...

(Dah macam karangan bergambar pula entry ni) Hahah


*Semoga Allah Yang Maha BaikHati akan memakbulkan doaku.. Amiinnn

No comments:

Post a Comment