Saturday, 7 July 2012

Ini Piranha????

Assalamualaikum

Hari macam biasa gi kerja..
Tapi masuk awal. Pukul 7.
Harini breakfast kat Raff Restauran.
Makan pagi dua orang RM10.70.
Mahal kan..
Aku kata mahal sebab ambil secoit tapi dia tetap kira secoot.
Sila masak sendiri kalau nak murah ok. Okayyy..

Lepas kerja terus berdesuuuppp gi mancing kat bawah jambatan.
Hahah
Jangan bayangkan jambatan kat KL okay.
Kat sini bawah jambatan macam tepi tasik. (tipu tepi tasik)
Aku mancing anak2 ikan jer..
Mr.R mancing ikan2 besar kononnya..
Jadi 4 jam memancing,aku dapatlah 3,4 ekor anak ikan...
Tapi Mr.R 1 ekor saja. Hahahahah kesian diaaa...
Tapi harini Mr.R dapat ikan yang sangat menakutkan...


Hahah
Atas ni bos aku belanja lunch..
Nasi Lemak Pantai Tiara.
Nama taknak kalah.
Rasa? Bolehlah..

                                     

Ni bos aku punya..
Yang ni sedapppp....
Nasi Ayam Hainan..
Ayam dia kat mangkuk yang macam sampan tuh..

Okay... sapa yang rasa takut2 nak tengok gambar ikan ni.. Jangan tengokk okay...
                                                                         ;
                                                                         ;
                                                                         ;
                                                                         ;
                                                                         ;
                                                                         ;                                                                         ;
                                                                         ;
                                                                         ;


Ngeri tak? ngeri tak?
Aku tengok tadi ngeri gila wey...
Ni  aku saja letak yang mengadap sisi..
Taknak bagi korang ngeri sangat..
Kalau dari depan...
Mashaallah...
Aku rasa macam ikan piranha je wey.
Macam ikan dalam filem yang ala ala makan orang tuhhhhh...
Mr.R selalu pun kalau lepaskan ikan mesti pegang badan ikan..
Tadi aku tak bagi Mr.R pegang sebab takut dia gigit ker...
Subhanallah....
Makhluk Allah...

Sekian...


4 comments:

  1. Ikan apakah ituu???
    Wahh..ok ler tu mancing dapat gak ikan. Akak mancing haroommm ikan nak lekat. Tapi umpan habis licin. Camne tu??
    Laparr tgk nasi lemak pantai tiara tu sama nasi ayam. Dah la dekat 11.30 mlm dah ni. Patut gi tido haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 11.30?? Memang tilam dah memanggil2 dah tu Kak TTM..
      Saya pun taktau ikan apa tuh. Ngeri dan takut rasa..
      Kena tengok buh umpan apa tuh. Kalau Kak TTM umpan dengan ayam panggang memang lah licin. Heheheh

      Delete
  2. Replies
    1. Saya pun taktahu ikan apa. Teringat piranha jer..

      Delete