Tuesday 24 July 2012

Berbuka Seorangan

Assalamualaikum

Dah puasa ke 4 pun.
Sekejap je rasa.
Sekarang pun aku dah balik Labuan
Mr.R je belum balik lagi.
Esok baru sampai.

Jumaat lepaskan aku balik KL
Dapatlah bersahur dan berbuka dengan family
Hari Jumaat aku sampai tu,cadangnya nak gi mid
Bila sampai KL Central banyak pula tempat makan baru.
Aku pun terus masuk satu restauran kat situ.
Aku tak ingat dah apa nama dia.
Dekat2 dengan Rasamas
Aku ambil Spagetti cabonara,apple danish dan watermelon juice.
Sebelum tu aku beli buah yang dekat dengan surau tuh
Betik,magga,senkuang,jambu air.
Habis aku makan sorang.

Bila dah kekenyangan terus malas nak gi Mid.
Jadi mesej mak aku suruh ambil di JJ wangsa maju.

Huuuu...
Semuanya baru.
Menggagau aku nak beli tiket putra kat mesen tuh.
Jalan2 kat JJ sementara tunggu mak aku keluar office.
Niat hati nak tengok2 je.
Lastly tershopping juga.

Kebetulan masa aku balik
Family maklang dari Kedah datang.
Kakak aku dari Pahang pun balik.
Jadi ramailah waktu kami bersahur dan berbuka tu.

Hari ahad tu sempatlah mak aku bakar kek coklat.
Seddaaapppp...

Puasa kedua aku berbuka di rumah Mr.R
Sebelum balik tu sempat singgah bazar jap.
Beli murtabak jer.
Sebab mak Mr.R dah masak.

Semalam sampai Labuan
Aku berbuka seorang diri.
Sebabnya last minit Mr.R ada kerja lagi.
Harini pun berbuka seorang lagi.
Esok baru berumahtangga semula.

No comments:

Post a Comment