Thursday, 5 July 2012

Ting Tong Bulan Ini

Assalamualaikum

Bos besar dari hq datang.Dah 3 hari dah. Site visit.
Tapi tetiba bos aku call  bagitahu dorang nak datang sekarang.
Kelam kabut aku.
Padahal bos besar aku tu sporting.
Dorang sampai,bos aku masuk dulu.
Aku teruslah cakap "nak kena cakap apa ni?"
Bos aku "cakap je apa khabar tuan."
Hahah menggelabah gila kan.
Macam ni lah gaya nya bila tak pernah bekerja sebelum ni.

*************************************************

Tadi gi klinik.
Serius seumur hidup aku belum pernah jadi macamni kat cycle period aku.
Period aku ting tong.
Aku harap semoga ketingtongan period ni ada hikmah untuk bulan puasa ni.

AMMmmiiinnn....


No comments:

Post a Comment