Monday, 2 July 2012

Terkejut Japp

Assalamualaikum

Aku tengah buat kerja macam biasa.
Harini aku takda tegur2 lagi bos aku.
Tetiba bos aku cakap kat aku "hujung bulan 10 kita balik yer"
Aku diam je lah.
Dalam hati "aku nak balik raya!!!" Huuuu
Dah lamaaa tuh.. Aku tanya balik "balik terus ke balik cuti?"
"Balik terus"
Waaaarrggghhhh.... Terkejut jap aku..
Sebab last haritu dengar kemungkinan lama lagi sebab kena sambung lagi projek.
Aku terus senyum kambing kat bos..
Tapi bila tengah taip ni.. Tetiba rasa sebak lak nak kena balik dah..

No comments:

Post a Comment