Saturday 7 April 2012

Sabtu Datang Lagi

Assalamualaikum

Sekejap je rasa daaahhhh Sabtu semula... Minggu ni lagi aku rasa cepat sebabnya ada org HQ datang cari leak... Petang tadi macam biasa jogging dengan Mr.R... 15 minit dan 119 kalori yang terbakar (Tak sure lah betul ke tak). 

Tadi OT:

(Dalam kereta nak gi breakfast)
Bos : Minggu ni minggu pertama yer
Aku : Haah
Bos pandang aku
Bos : Tak dengar ker?
Aku : Dengar
Bos : Habistu kenapa takda respond???
Aku : Kan dah jawab haah tadi (#$&^%$#^)

(Aku rasa macam nak turun kereta je masa tu)

(Sampai kedai roti canai)
Tukang ambil order : Order
Bos : Roti telur 1 roti kosong 1 nescafe o ais
Tukang ambil order : Ok
Aku : Roti telur 1 milo panas
Tukang ambil order : Apa dia???? Kuat sikit Kak (tak dengar)

(Sama kurang pendengaran dengan bos aku ni) GRrrrrrr.....

Lepas jogging tadi terus aku masak untuk dinner.



Aku masak sayur kangkung goreng dengan udang lemak cili api + belimbing buluh. Haruslah makan berlemak kan... Kata tadi kalori dah terbakar 119. Huahuahua
Masamnya belimbing buluh. Sebaik lah tak bagi effect kat rasa udang dan kuah tu...

Okay.... Daaaa.....

No comments:

Post a Comment