Monday 2 April 2012

Nak Bodeklah Tuh

Assalamualaikum

Hahahah Selepas aku berkira2 untuk cancelkan masak atau keluar senyap2.... Akhirnya Mr.R temankan juga aku pergi beli halia... Bila tengok Mr.R kusyuk tengok tv dengan muka muncungnya itu... Aku pun tukar lah baju nak turun gi beli halia. Tetiba Mr.R dah ada kat belakang aku... "Haa...nak gi mana tu"
Waaa..waaa.... Tanjat boboi. Aku kata takpe,biar aku je gi kedai,dia duk je rumah...

Aku dah siap,tengok dia tengah tercari nak pakai baju apa... (Selalunya aku yang sediakan baju apa seluar apa dia pakai,bila dia yang mencari terkial2 lah) Aku tengok Mr.R terkial2 cari baju,aku terus laju2 nak turun..tinggalkan dia... Bila cari kunci keta rupanya dia dah pegang dulu sebab taknak bagi aku pergi sorang... Lastly dia teman kan jugalah aku mencari halia sejemput...

Dalam keta "Lainkali,kalau dah tahu kita ni cepat lupa...Tulis. Tengok je barang takda,tulis je terus." Sila baca dengan nada yang lembut okay.. Aku pun rasa bersalah minta lah maaf "Esok i masak nasi lemak yang sedap utk you okay..."

Balik dari kedai tu aku terus buat kan roti celup telur untuk Mr.R.. "Nak bodek I lah tuh" tahu takpe...

Dan hasilnya...

No timun semua sebab Mr.R tak suka


Pukul 5 am ok aku bangun... Huuuu.. Disebabkan aku ni sangat lambat memasak jadi aku kena ready awal pagi utk siapkan... Itupun siap pukul 6.30... Hahahah Tapi utk bekal Mr.R dikala perut kelaparan aku buatkan Roti celup telur lagi... (Memang dah ketandusan idea bah...)

Bila Mr.R makan dia tak kata apa... Dalam hati aku mesti failed... Aku pun taknak tanya sebab takut... Hahahah 10x buat 10x rasa lain.

Bila dalam kereta...

Mr.R : Paling sedap nasi lemak yang pernah I makan
Aku : Betul ke you... Betul ke.... Alhamdulillah.... (Tetiba prraakkkk.)Lalalalala

No comments:

Post a Comment