Monday 8 April 2013

Hujung Minggu

Assalamualaikum

Pejam celik pejam celik dah masuk 8hb.
Kejap nya!!! Dulu2 waktu sekolah rendah rasa nak cukup kan seminggu tu aiihhh...lamaaa sangat.. Sekarang ni alih2 je dah hari Jumaat. Mr.R pergi Labuan pun aku tak terasa sangat. Sebabnya alih2 je dia call dah nak balik dah..

Hujung minggu haritu aku tak buat apapun. Memang dah plan dengan KakJah and cikna aku nak gi MIHAS. Jadi pukul 9.30 pagi tu dah siap2 nak gi KLCC. Cikna aku bawa anak umur 11tahun.

Sampai kat situ baru tahu yang MIHAS cuma untuk 18tahun ke atas saja. Sebelum ni aku pergi dengan Sharip tak pernah perasan pula pasal 18tahun ke atas ni. Atau memang baru tahun ni hanya untuk 18tahun. Tengok iklan pun aku takdalah baca betul2. Sebab pergi dulu,rasanya sesiapa pun boleh masuk. Jadi...lainkali baca betul2 iklan yer. Padahal boleh je kalau KakJah nak mauk dengan cikna aku. Tapi dah dedua malas masuk... Tu yang terus pegi makan kat Nandos. KakJah belanja!


                                                       Budak Yang Tak Cukup Umur

Jalan2 jap..balik sebab KakJah kerja petang tu. Kepala aku pun dah teringat kelapa aku jer.. Minta tolong adk aku jaga jap. Tu lah bila dah ada benda yang seronok dibuat,sampai malam pun termimpi2... Hahah

Malam tu aku gi kenduri kahwin rumah bos Mr.R.. Kat bukit Jelutong. Kenduri tu malam. No camera2.. Hahah aku gi kenduri segan sikit nak ambil2 gambar ni. Kena pula rumah bos.. Mr.R pun dah cakap taknak ambil2 gambar makanan ke apa yer.. Hahah Jadi bergambar dalam keta saja lah. (nak tempek gambar kat blog Mr.R tak bagi lak) Lauk sedap.. Tapi sebab segan nak ambil banyak.. Ambil sikit je lah. Lagipun aku pakai baju yang kena tarik nafas dalam2 baru tak nampak perut.. :)

Sekian

No comments:

Post a Comment