Wednesday 3 April 2013

Malaysia International Shoe Festival (MISF 2013)

Assalamualaikum

Hooo... Ahad lepas aku gi MISF ni.. Aku dah lama dengar festival ni.. Tapi takdalah tergerak hati pun nak pergi. Sampai lah kawan aku Si Sharip mesej aku petang tu.. Dia ajak pergi. Sebab kat rumah pun takda buat apa.. Jadi aku pun on je lah..

Mesej2..janji pukul 6 jumpa kat PWTC.. Hmmpp... Minah ni pukul 6.42 baru aku nampak batang hidung dia.. Bolehlah aku terima dia naik komuter.. Komuter lambat sikit.. AKu naik keta.. Rupanya petang tu.. Aku keluar rumah pukul 5.15.. Pukul 5.30 aku dah sampai depan PWTC.. Cepat juga.. Jalan tak jam..

Kitorang parking kat Terminal putra tu.. RM3 je.. Memula nak parking tepi jalan betul2 depan kereta PakMail.. Tapi sebab takut tak tenang tengok kasut nanti,tu yang alih parking kat putra.. Selamat dari kena saman..

Rupanya kat PWTC pun ada pameran pengantin. Tu yang PakMail pergi juga tu. Tapi pergi dengan KakJah lah. So,aku suruhlah Si Sharip berlakon2 nak kahwin hujung tahun ni.. Barulah dorang layan sikit.. Takpe.. Aku doakan tahun ni erh Sharip.. :p

Lepastu gi Dewan Tun Razak (ye ke?) sebab festival kasut tu kat situ.. Lalu kat jambatan tu,semua yang lalu atleast bawa satu plastik bag.. Excited gak lah. Masuk je terus nampak brand yang aku taktahu langsung. Memula senyap je lah. Kot depan tu ada brand2 cikai yang selalu aku pakai.. Rupanya takda.. Dalam hati aku ni mesti aku sorang je yang taktahu brand ni.. Tengok Sharip macam tahu je semua brand tu.. Dahlah harga boleh tahan juga. Mahal jugalah bagi aku. Bila tanya Sharip rupanya dia pun taktahu semua brand2 ni.. Hahah

Dia ada gak brand biasa tapi boleh kata koleksi yang dipamerkan tu tak menarik perhatian kami langsung.. Bukanlah tak cantik...Mungkin kitorang punya test bawah sikit kot.. So kitorang je lah yang jalan kat jambatan tu tak bawa pape plastik bag pun.. Heheheh

Sembahyang siap kat PWTC.. Terus gi Kampung Baru makan... Tu yang paling nikmat. Heheh

So bergambar je lah sebab kasut dah tak beli.

Sekian.







No comments:

Post a Comment