Thursday, 6 November 2014

Dugaan Dan Cubaan

Assalam

Macam mana lah agaknya aku nak hadapi 2,3 hari akan datang ni.
Aku baru lepas operate, kakak aku pun bakal operate harini, jadi kami akan sama2 dalam keadaan kurang sihat.
Tapi yang bezanya kakak aku operate ada baby sebelah
Aku operate sebab..... 
Dugaan... Cubaan..
Betul2 Tuhan uji kekuatan aku sekarang..
Tak dapat bayangkan bila ramai yang melawat.. Hmppp...
Jeles? bohonglah kalau aku kata tak jeles langsung. Tapi tidaklah sampai dengki..
Aku dah siap pesan kat family aku. Kalau org melawat jgn cakap aku pun baru lepas operate.. Aku taknak.
Boleh tak nanti kalau org melawat nanti aku tak keluar bilik? Boleh tak? Huuu bolehlah.. 
Taktahu nak meluah kat sapa.. 
Astagfirullah.. Tak baiknya...

1 comment:

  1. Tabah dik! InshaAllah, lps ni u pulak...doa banyak2 k... take care...

    ReplyDelete