Sunday, 5 May 2013

Selamat Mengundi

Assalamualaikum

Selamat mengundi semua.
Aku mengundi di DUN Gombak Setia
Pertama kali ni aku mengundi
Sebab dulu aku tak sempat daftar dah pilihanraya.
Semangat tuuuhhh..
Serius aku cakap.. aku semangat nak mengundi
Hahah

Tak kisahlah org kata poyo ke apa
Dri yang kata tu pungpang tapi daftar pun tak.. Lebih baik aku semangat terlebih tapi dah kelur mengundi.. Hahah

Lagi satu hal yang cakap dia tak ngundi sebab dia tak rasa pape sebabnya orang yang keluar mengundi ni orang yang dapat habuan je kalau parti tu menang.
O on je aku dengar.

Hahah
Aku pun tak dapat pape pun kalau parti aku pangkah ni menang tapi.......
Undilah wey... Tanggungjawab tu... Rugi bila sorang dah layak mengundi tapi tak undi.

Malam ni macam malam 5tahun lepas lah..
PakMail KakJah tunggu depan tv nak tahu keputusan.
Dulu keputusan sedih2 sikit tapi harap kali ni keputusan gembira sebab....
Sebab... Kata aku dah daftar kan.... Hahah

Bak kata "satu undian boleh merubah segalanya"
Hahah akulah tu yang satu undian tu...

Heehh

Ok
Sekian aku yang tengah berpeluh2 beratur tunggu giliran.

No comments:

Post a Comment