Friday, 8 March 2013

Sebelah Pihak

Assalamualaikum


Susahnya bila sebelah pihak saja yang berusaha..
Sebelah pihak lagi endah tak endah saja..
Macam jadi beban pula kat dia..
Nak memaksa sangat takut penghujung nanti aku juga kecewa..
Tapi selagi aku sorang saja yang berusaha..
Selagi itulah harapan tinggal harapan..



4 comments:

  1. loh camtu pulak... doa je la smoga ALLAH lembutkan hati utk sama2 berusaha.apa yg penting kerjasama :)

    ReplyDelete
  2. Dia masih belum puas bermanja dengan u tu :) ikut je rentak dia, sambil2 berdoa Allah lembutkan hatinya...

    ReplyDelete
  3. Sabar carmello...setuju dgn komen sweet tooth..ikut rentak dia dan doa...sy pernah lalui situasi ni...mmg mkn hati..tp yakin lah,akan tiba saatnya dia akan sedar dan mula bkerjasama..:-)

    ReplyDelete