Thursday 7 March 2013

Hari Ini CD1

Assalamualaikum

Seperti yang dijangka pagi tadi
Lepas ambil saja suhu
Dah betul betul bawah coverline..
Jadi Mek tu datang tanpa rasa segan pun..

Memang tahu pasti period sebab tak jumpa Mr.R pun..
Tapi mana tahu kot ada lekat juga.. Errhh.. Boleh ker..
Kalau tetiba melekat.. Memang terer betul En.S kita tuh..
Heheheh

Okay.. Esok start makan clomid..
Walaupun aku tiap tiap bulan period.. Tapi gyne suruh makan clomid juga..
Kalau tengok dari BBt insyaallah lah aku ada ovulate...

Dah lama gyne suruh makan clomid,tapi aku asyik malas je nak makan..
Sebab bila makan,comfirm2 aku akan menaruh harapan yang melambung tinggi..
Huuuhuuuu

Bagi aku setiap bulan harapan...

Okay,sekian..

1 comment:

  1. Part2 berharap bila dah usaha tu, mmg x leh nak elak la... because harapan tu la yg dorong kita berusaha... hehehehhe... betul tak?

    ReplyDelete