Monday 1 October 2012

Bertukar Milik

Assalamualaikum

Sabtu ni balik KL
Tapi balik seminggu datang sini balik..
Balik terus taktahu lagi berapa hari bulan..
Mr.R start kerja kat Shah Alam 1 November.. Silap2 sebelum raya haji dah balik

Sepatutnya aku dah kena start mengemas ni..
Tapi malas tahap maxima.. Cuma barang2 yang tak bawa balik KL aku dah let go dah..
Oven,microwave,vacuum dan basikal..
Semua dah bertukar milik..

Sayu gila masa nak bertukar milik haritu...
Semua ada kenangan sendiri..




Vacuum...
Mr.R bagi aku hadiah.. Terkejut gila aku bangun tidur tengok ada hadiah..
Besar gila.. Dia siap balut semua...
Aku tak bajet dia nak bagi vacuum.. Bila buka.. Rasa nak menjerit!!!
Hahahah




Microwave...
Ni Mr.R beli masa sebelum aku nak operate... Masatu dah dekat nak puasa..
Beli ni sebab Mr.R cakap senang nanti nak sahur panaskan lauk je..
Takpayah pakai2 gas..
Survey semua kedai nak tengok yang menarik dan murah..
Lastly berkenan dengan ni..



Oven..
Ni aku beli.. Sebab??? Sebab nak raya..
Aku nak buat kuih raya..
Masa beli ni..aku kena buat proposal untuk dapat kelulusan Mr.R
Hahahh
Aku survey sendiri yang ni..
Lepas survey bagi tahu kat Mr.R.. Balik kerja terus ajak beli juga..
Sebab dah taktahan nak buat kuih semua..
Padahal oven rumah KakJah pun aku tak pernah sentuh..
Bakar kambing,kuih semperit,almond london,kek coklat,kek pisang...
Warrrgghhh...




Basikal...
Ni yang paling aku sayang... Sedih gila masa nak hantar basikal ni kat tuan baru..
Sedih sangat2 lah... Masatu terus teringat karangan BM aku masa darjah empat..
"Aku Sebuah Basikal"
Boleh kata satu Labuan aku dengan Mr.R round pakai basikal ni..
Mr.R lagi sedih kot sebab tak dapat tengok last2 ni..
Hahahh



                                                   Dah selamat bertukar tuan



Emo lah sangatkan...
Tapi rasa sedih pula lah dah nak balik KL...
Rasa dah sayang pula Labuan ni...



Sekian.

7 comments:

  1. aaa....vacuum tu sama cam akak nyer.. tp akak nyer kaler pink.. hikhik :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Kak Reen.. Kata color favourite pink kan... Hihi =)

      Delete
  2. oven tu sama mcm sy punya....

    ReplyDelete
  3. saya pun terfikir2 kalu dpt pindah mana nak letak brg2 saya ni...hmmm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun mula2 pening juga Eka.. Sebaiklah ada kawan nak beli. =)

      Delete