Wednesday, 13 June 2012

Today CD1

Assalamualaikum

Harini hari pertama untuk cycle kalini.
Doktor Tawakal bagi clomid.
Tapi aku 50-50 nak makan atau tak.
Dalam dilemma. Mr.R tanya kenapa takut nak ambil.
Bukannya apapun. Benda tu membantu apa.
Itulah.. Aku pun taktahu kenapa aku 50-50...
Kalau makan esok start sampai cd6.
Aku dah bincang2 dengan Mr.R
Kami dah ada kata putus.
Tapi esok nak minta pandangan doktor lagi.
Kalau dia kata makan.. Insyaallah terpaksalah aku start ambil clomid esok.
Aku berharap dia kata takyah. (Sebab apa takyah pun aku taktahu)
Apapun esok lah.
Harap aku dapat petunjuk yang lagi kuat malam ni.

No comments:

Post a Comment