Sunday 17 June 2012

Mama Rock!!

Assalamualaikum

Hahahhh
Menggelabah gila kan ini pun tulis kat blog.
Peace!!!
Malam tadi mak aku mesej aku.

Haaa..nampak tak? Nampak tak?

Mak aku, "ni kna mlyn ank nk kraoke plak klu ada alf oklh nyanyi boi hampeh nyanyi tk sdp"
Aku, "hahah. poyo betul boy. jgn cakap lagu mawi dah lah. Mama rock!!"
Mak aku, "Mmg boring tp lyn jelh mama ckp tk dpt 6a ats siap!"
Lepastu aku ada reply lagi bla..bla...
Mak aku, "Tulh psl bajet sng dpt a"

Dulu sebelum kitorang kahwin, mesti keluar sekali.. Huuu kesian mak aku dah kena melayan adik aku sorang2..
Boy tu memang... Tengahari tuh mak aku keluar dengan aliff (adik bawah aku). Dia tak boleh ikut sebab tusyen. Tuh kira membalas baliklah tuh sebab tak dapat ikut.
PakMail tak join sebab PakMail makan durian dengan kawan2 kat depan rumah. <mak aku bagitahu
Tak ingat diri nak PMR.. Tuh yang mak aku cakap tak dapat 6a ke atas siap!

Lagi satu, suara boy memang tak sedap pun kalau nyanyi. Tapi dia belasah juga lah.
Kalau aliff dengan kakak aku memang sedap.
Lagi kalau diorang berduet lagu achik spin (arwah) dan nana. Serius!
Aku geng adik aku yang tak sedap tuh. =)

Okay dah..Ni pasal aku pula. =)


Harini aku cuma makan biskut cicah air teh.
Tu yang rajin buat lepat pisang. Tengok pisang ada 5 biji lagi..
Nak makan macam tak lalu je. Buatlah lepat..
Alhamdulillah menjadi..

Esok baru nak makan puas2 sebab Mr.R balik.
Peace!!

Sekian.

No comments:

Post a Comment