Saturday 2 June 2012

Mali's Corner

Assalamualaikum

Sekarang aku kat Mali's Corner. Tapi aku tak makan pun..minum air jer.. Mr.R dengan adik aku Boy jer yang makan char kuey teow.. Tekak aku ni macam mual jer nak muntah.. (Sila jangan salah faham okay. Ni kes makan terlebih) Dah berapa hari ni aku asik muntah2.. Ada tersilap makan apa pun aku taktahu.. Nak makan pun takda selera..

Bila timbang berat aku turun mendadak ok.. Sebelum berbasikal,berat aku 60kg.. (Belum pernah berat aku melebihi 54kg) Haritu lepas setiap hari aku berbasikal.. Turun 4kg dalam masa 7 hari lebih.. Sekarang turun lagi dalam 2kg.. Jadi berat aku sekarang ialah 54kg. Hahahah

Okay..lepasni adik aku ajak gi UpTown Danau Kota ni.. Sekarang ni pukul 11:58 pm.. Malasnya aku nak berjalan sebenarnya.. Tapi adik aku dah muncung sedepa ni.. Jadi Mr.R lah yang melayan dia..


Okay,sekian..

*Sepatutnya entry ni malam tadi publish,tapi hp aku buat problem lak loading tak habis2.. Jadi aku publish je lah sekarang. Heheheh

2 comments:

  1. akak selama duk kl ni tk penah lagi mkn kat mali's ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adik saya lah ni Kak Reen.. Teringin noo makan char kuey teow..

      Delete