Monday 26 March 2012

Boring Pula Bila Bos Outstation

Assalamualaikum

Yerrr... Bos saya takda sampai rabu ni... Khamis pagi baru beliau sampai Labuan.. Ingatkan bila bos outstation,seronok lah sikit.... Rupanya.... Sangat membosankan.... Ahaakkkssss....

Hati ni macam ada rasa tak tenang sangat... Rasa macam nak balik KL untuk buat treatment dengan Dr di Pusrawi... Tetiba pula aku mode sedih.... Haritu macam konfius,keliru,berbelah bahagi nak pergi berurut atau hospital... Bila buat istikharah...Baru dapat buat keputusan dengan tenangnya.... Cuma bila di Labuan ni macam susah je aku rasa. Kalau buat treatment kena betul2 bagi komitmen... Nanti Dr suruh aku jumpa sekian sekian tarikh,aku takda pula. Mr.R kerja sini,aku pula selalunya cd14 memang ngam2. Dr suruh aku buat appointment cd13,dah tentu2lah aku melepaskan... Nak balik pun nak kena beli tiket lagi....... Tiket 10,20 ringgit takpe lah juga... Susahnya aku rasa.............. Dan yang paling penting.... Aku taknak menyusahkan Mr.R kesayangan aku....


Susah nya aku rasa.............................


*Ya Allah...permudahkanlah jalan aku.......


No comments:

Post a Comment