Sunday, 25 March 2012

ANNISA Sitkom di TV Al Hijrah

Assalamualaikum

Tadi baru first time tengok sitkom di tv Al Hijrah. ANNISA.... Baru first time tengok ni... Nak kata best yang amat tu...taklah... Tapi boleh layan lah... Yang paling best tengok sitkom ni sebenarnya sebab aku suka tengok baju2 pelakon pelakon ni pakai... Cantik cantik yang amat...

Pelakon sitkom ni terdiri daripada (apsal skema pula ayat aku ni) Diana Amir,Sari Yanti dan Raja Farah... Ada juga yang lain macam Munir... Tadi aku tengok baru ada pelakon ni je lah... Cafe diorang cam comel2 jer... Bila tengok sitkom ni macam aku pun terberangan juga berpakaian seperti Diana Amir dan mempunyai cafe macam diorang juga... Tetiba macam nak terus cari baju cam Diana Amir pakai... Heeee.... Gedikkksss

Tapi tak sure pula sitkom ni setiap hari apa...Haruslah mengikuti sebab banyak cerita sekarang semuanya kisah cinta jer kan... Kalini cuci mata tengok sitkom kawan-kawan pula...

Bila tengok cerita ni,teringat aku kat drama bersiri Gerimis Mengundang TV2 ke TV1 dulu... Pasal kekeluargaan... Cerita dia dalam rumah jer... Tapi seronok gila. Pelakon dia yang paling aku ingat Zamarul Hisham. Ada lagi sorang pelakon lelaki aku ingat muka dia,tapi tak ingat nama pula. Cerita ni masa aku darjah 5 jadi tahun 1997... Huuu lama gila dah..

                                                Gambar kredit to: MY AMETHYST 
                                                          

                                                            Gambar Kredit to: UMMIHANIE


                                                             Gambar Kredit to: UMMIHANIE

Sekian... Heeeeeeeee

No comments:

Post a Comment