Sunday 26 February 2012

Welcome to our Family

Assalamualaikum

Kakak aku Nurul Aqilah @ Manja telah selamat melahirkan baby boy pukul 1.30 petang tadi.... Syukur Alhamdulillah kakak dan baby selamat(Ini yang penting). Ini cucu pertama dalam keluarga kami.... Gembira hati tak terkata (Jantung aku berdegup laju gila) InsyaAllah....Rezeki ku akan menyusul. Doakan kami pula....

Abang ipar aku kata nak sent gambar. Tapi tak sempat lagi nak tengok sebab doktor tengah buat apa ntah... Tak sabar aku nak tengok anak saudara pertama aku ni... Ayah aku sekarang outstation di Indonesia mesti tak sabar nak balik Malaysia. Selamat menjadi atuk dan nenek yer abah dan mama.... Doakan Adik pula!!!! (Macam pelik pula aku nak panggil mak ayah aku ni atuk nenek)

Aku takda mood nak masak sebab aku terlalu Gembira.........

No comments:

Post a Comment