Monday 27 February 2012

Nur Muhammad Mikail

Assalamualaikum


                                             *Bukalah mata tu Mikail

Yerrr....inilah my 1st nephew..... Nur Muhammad Mikail.... Alaalaaa... Tomey nya..... Putih. Tapi kenapa ada rupa mak mertua akak aku ni...??? Hihihi Putihnya.... hidung mancung nya.... Macam hidung akak aku.. Muka macam tembam2 je aku tengok. Masa akak aku pregnant,perut akak aku kecil jer.. Orang kata dah sembilan bulan macam tak caya jer... Tapi bila kuar baby,tembam pula... Geram lak aku.... Tak sabar aku nak balik nak tengok Mikail ni...

Aku dah jadi mak ngah??? Oh tidak... nampak tua sangat... Aunty??? Taknak juga..... Adik aku dulu berangan nak nephew panggil dia Uncle... Heeeee tak padan dengan umur... Tak sabar dorang nak tunggu Mikail besar nak bawa gi tengok bola. Boleh pula macam tu... Yang adik bongsu aku,aku suruh dia bawa Mikail ni gi surau dah besar nanti. Hahahhahah

Mak aku pula tengah berangan sekarang. Apa tak nya... Masa mak aku nak masuk tengok akak aku kat hospital,nurse tak bagi masuk (cuma mak dan suami sahaja dibenarkkan) sbb tak percaya mak aku tu MAK kakak aku. Dia ingat kawan2. Mak aku kembanglah sebab mesti nurse tu cakap nampak muda. Hahahahh

Bertambah sudah seorang dalam keluarga kami.... Semoga menjadi anak yang soleh bijak.

Kak....tahniah tau... Doa kan kita pula.... Mak aku kata "Insyaallah...lepas ni adik pula dapat baby"....
AMiiiiinnn...... Selalunya doa ibu sangat termakbulkan..... AMIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNN

No comments:

Post a Comment