Monday 16 January 2012

Aktiviti Kami

Assalamualaikum....
Lamanya aku rasa tak update blog ni.. Last update Mr.R wish aku kan.. Pastu sibuk sikit.. Takda lah sibuk manapun sebenarnya... Kat umah aku ni ada 1 laptop dan 1 desktop... Laptop tu Mr.R punya dari zaman dia bujang lagi.. Desktop tu kitorang share beli kat Labuan ni... Dulu duk berebut nak pakai laptop.. Sekarang dah ada desktop,berebut juga.. Masing2 nak guna desktop taknak laptop tu.. Selalunya Mr.R lah yang conquer. Hahah

First entry ni pasal birthday aku... Saja lah tulis entry ni untuk kenangan. Kot2 anak2 aku boleh baca nanti.. Amiinnn.....


Haa...kat atas ni kek Mr.R beli kan sempena birthday aku... Aku teringin sangat nak buat kek sendiri... Tapi kehidupan kat sini sangat terhad... Kalau aku memang terus menetap kat sini,memang aku dah beli perlahan-lahan alatan dapur semua... Tapi sebab bila2 masa jer Mr.R boleh transfer semula ke KL. Jadi terpaksalah ditangguh dulu untuk beli kitchen gadget... Nanti masalah pula nak mengangkut semua. Kek ni Mr.R beli petang birthday aku.. surprise juga.. Hahah.. Sebenarnya ni bukan kek. Ni macam ala-ala brownies.. Sedap sangat.. Thank You darling.

      Suka tengok kawasan nelayan ni.. Selalu pagi2 siapa rajin datang sini bawa plastik sendiri,boleh dapat ikan murah.

Seperti yang dipelawa oleh Mr.R dalam kad yang dia bagi kat aku malam tu,pukul 6.45 (lepas magrib) Mr.R belanja aku kat "Grand Dorsett Hotel". Sekali sekala bila birthday Mr.R belanja kat sini okaylah. Kalau selalu memang taklah.. Masa tu theme nya ialah 'Ocean Treasures Night'. Nak kata sedap,hmmpp...boleh lar... Mungkin aku pernah rasa theme yang lagi sedap kot. Masa office Mr.R ada buat makan2 theme dia ala2 Arab. Bila ocean ni,serba serbi lah makanan laut je kan. Mr.R memang gila seafood. Jadi,dia sangat suka. Dalam aku tak suka tak suka ni,macam biasa,memang aku lah makan lagi banyak dari Mr.R. Hihi

Aku dapat capture satu gambar jer.. Tu pun tak bape cantik sebab pakai hp. Takkan nak bawa camera kan.. Mr.R cakap,jangan ambil gambar,nanti kena halau. Pandai2 jer dia. Terus aku takut. Hahah Yang best aku dengan Mr.R ni...kami akan wish "happy birthday" sampai tepat pukul 12 malam hari esoknya.. Hahah

Habis sudah birthday aku.. Umur aku pun dah bertambah... Semoga dikurniakan anak dan Semoga amalan semakin bertambah untuk alam yang hakiki...

No comments:

Post a Comment